طنز ازدواج...

 

دختری کرد سؤال از مادر
که چه طعم و مزه دارد شوهر
اين سخن تا بشنيد از دختر
اندکي کرد تامل مادر
گفت باخود که بدين لعبت مست
گر بگويم مزه اش شيرين است
يا غم شوي ، روانش کاهد
يا بلافاصله شوهر خواهد
ور بگويم مزه آن تلخست
تا ابد مي کشد از شوهر دست
لاجرم گفت به او اي زيبا
تُرش باشد مزه شوهر ها
دخترک در تب و در تاب افتاد
گفت مادر، دهنم آب افتاد



نظرات شما عزیزان:

حجت اله عرفانیان
ساعت17:56---4 اسفند 1394
ای زلف مسلسلت بلای دل من وز لعل لبت گره گشای دل من من دل بتو داده ام برای دل تو تو دل بکسی مده برای دل من گوش تو شنیده ام که دردی دارد درد و دل من مگر به گوش تو رسید شیرین چو عسل روان به جانست شوهر نیشش نزنی که جان جانست شوهر شیری که همی به دام تو افتاده آهوی جوانست شوهر شوهر شوهر شوهر هم تاج سره شوهر

چشم انتظار
ساعت11:51---4 اسفند 1394
عجب!!


مطالب خوبی دارید موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394برچسب:بهترین مسیر برای زندگی بهتر, بهتر, مسیر, زندگی, دینی, اسلامی, طنز, ازدواج, | 20:38 | نویسنده : مرتضی |